Сервіс та Гарантія
Всі товари в нашому магазині офіційно поставляються в Україну та відповідно до законодавства України мають сертифікати якості. На більшість товарів надається офіційна гарантія виробників. Підтримкою цієї гарантії займаються сервісні центри.
Умови гарантії
Практично на всі товари, що купуються в нашому магазині, поширюється гарантія, що підтверджує зобов'язання виробника щодо усунення виявлених дефектів. Виняток становлять деякі дешеві товари (наприклад мишки, клавіатури NoName) а також картриджі, витратні матеріали (у разі їх використання), кабелі, перехідники та деякі інші товари, на які здоровий глузд не дозволяє поставити гарантію.
Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 120 місяців, залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон нашої компанії.
Умови гарантійного обслуговування
1. Гарантія надається на строк у місяцях, що зазначається у гарантійному аркуші та обчислюється починаючи від дати покупки;
2. Дефекти, що виникли з вини виробника, будуть усунені протягом двох тижнів від дати прийому товару в гарантійному відділі. Цей термін може бути продовжений до 28 робочих днів, якщо несправність потребує заміни комплектуючих або відправки товару до спеціалізованого сервісного центру;
3. Товар, куплений у нашому магазині (за окремими винятками) не підлягає поверненню після закінчення 2-х тижнів від дати покупки;
4. Товар має бути доставлений клієнтом до сервісного центру виробника. У разі відсутності такого сервісного центру товар доставляється на обслуговування до сервісного центру нашої компанії. Товар, який здається на гарантійне обслуговування, має бути повністю укомплектований (оригінальне пакування, драйвери, кабелі, перехідники тощо);
5. Гарантія анулюється у таких випадках: пошкоджено гарантійну пломбу, товар використовувався не за призначенням (неправильна інсталяція та обслуговування, видимі механічні пошкодження). Товар було пошкоджено під час транспортування (через використання неоригінальної упаковки);
6. У разі відсутності дефектів із клієнта знімається плата за діагностику;
7. Компанія не надає гарантії щодо роботи програмного забезпечення, самостійно встановленого покупцем на купленому обладнанні. У цьому випадку претензії слід висувати до розробників цього програмного забезпечення. Оцінка справності обладнання проводиться у оптимальному програмному оточенні;
8. Після детального огляду товару у сервісному центрі, у разі виявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється;
9. Компанія не бере на себе зобов'язань замінити гарантійний товар на аналогічний під час ремонту.
Процедура прийому товару за гарантійними зобов'язаннями
1. Товар повинен мати оригінальне пакування, яке гарантує безпечне транспортування його до спеціалізованого сервісного центру;
2. У деяких випадках допускається використання іншої упаковки, але вона також повинна забезпечувати збереження товару під час транспортування (товари у неоригінальній упаковці заміні на нові не підлягають);
3. Якщо товар не має повної комплектації (кабелю, драйвера, перехідники, оригінальне пакування), то він не підлягає заміні на інший з подібними параметрами (у такому випадку можливий лише варіант ремонту товару);
4. До товару має бути докладний докладний опис дефектів із зазначенням ситуації коли та за яких умов проявляється даний дефект;
5. Товар, до якого немає гарантійного талона, виданого нашою організацією та серійних номерів якого не буде знайдено у нашій базі даних, за гарантією не приймається;
6. Сервісний відділ має право вимагати від клієнта документи, що підтверджують купівлю товару, якщо виникають сумніви щодо його походження;
7. Клієнт доставляє товар на гарантійне обслуговування до пункту видачі (м.Київ. пр-т ак.Корольова, 13) власним коштом. У разі відправки товару через службу доставки послуги цієї служби повинні бути оплачені клієнтом (за винятком великогабаритних товарів, перелік яких визначений «Законом про захист прав споживача»). Відправлення товару провадиться на відділення Нової Пошти № 148 у м.Києві, одержувач Шкляренка Дмитро Олександрович тел. +38 (067) 466-38-44. Можлива доставка товару транспортними засобами фірми, а також виїзд спеціалістів на місце настання гарантійного випадку, якщо товар неможливо транспортувати;
8. Якщо товар виявився справним, сервісний центр має право вимагати оплати за діагностику.
Порядок обміну чи повернення товару
Покупець має право обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки відповідно до Закону про захист прав споживача.
Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Для обміну чи повернення необхідно надати:
1. товар із повною комплектацією;
2. гарантійний талон;
3. документ, що підтверджує оплату;
4. заяву на обмін товару чи повернення грошей.
Для обміну чи повернення товару клієнт доставляє товар у пункт видачі товару власним коштом. У разі відправки товару через службу доставки послуги цієї служби повинні бути оплачені клієнтом (за винятком великогабаритних товарів, перелік яких визначений «Законом про захист прав споживача».)
Будь ласка, зверніть увагу:
Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N 1642 (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1173 (1173-2005-1)
Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172
Відповідно до статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів". Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну чи поверненню.
До таких товарів відносяться:
- продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни;
- ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння;
- Непродовольчі товари:
фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір;
корсетні товари;
парфумерно-косметичні вироби;
пухово-пухові вироби;
дитячі іграшки м'які;
дитячі іграшки гумові надувні;
зубні щітки;
мундштуки;
апарати для гоління;
помазки для гоління;
гребінці, гребінці та щітки масажні;
сурдини (для духових музичних інструментів);
скрипкові підборіддя;
рукавички;
тканини;
тюлегардинні та мереживні полотна;
килимові вироби метражні;
білизна натільна;
панчішно-шкарпеткові вироби;
товари в аерозольній упаковці;
друковані видання;
лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревостружкові плити фанера) та скло, нарізані або розкроєні під розмір визначений покупцем (замовником);
аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;
вироби з натурального та штучного волосся (перуки);
товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшки для годування тощо);
інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо).